Jak nakupovat
OMLOUVÁME SE, PROVOZ E-SHOPU JE MOMENTÁLNĚ POZASTAVEN. O OBNOVENÍ VÁS BUDEME VČAS INFORMOVAT.
Vážení návštěvníci Gran Canaria!
Vítejte na stránkách prvního nefalšovaného českého GRANCANARIASHOPu.
Obchodu, který je určen výhradně pro dodávky na ostrově Gran Canaria. Upozorňujeme, že zboží dodáváme výhradně zákazníkům na Gran Canaria, zboží nezasíláme ani jinak nedodáváme do ČR, SR ani do dalších zemí.
Grancanariashop není klasickým e-shopem, jaký znáte třeba z ČR nebo Slovenska. Zboží našim zákazníkům nezasíláme, ale přivezeme do jejich místa ubytování zde na ostrově Gran Canaria.
Minimální objednávka je 30 eur, do této částky se nezapočítává alkohol a cigarety.
Vše si objednejte v klidu domova nebo Vašeho hotelu a my Vám zboží zajistíme a přivezeme přímo k Vám, zatímco budete relaxovat třeba na pláži.
Zboží máme rozdělené do kategorií a každý má možnost si objednat to, co potřebuje pro pobyt zde během dovolené a nebo co si chce jako upomínkový předmět nebo dárek odvést domů. Při výběru zboží jsme se řídili vlastními zkušenostmi, co je při dovolené potřebné a samozřejmě budeme dále seznam rozšiřovat podle Vašich požadavků. Naším hlavním cílem bylo pro Vás zajistit zboží cenově výhodné, ale samozřejmě při dodržení vysoké kvality.
A jak to funguje? Jednoduše :-)
- vyberete si kategorii zboží, která Vás zajímá, například potraviny
- při procházení vybrané kategorie si zboží, které se Vám líbí a chcete si ho koupit, označíte a uložíte do košíku
- můžete libovolně přejít do jiné kategorie a do košíku přidat další položky
- až budete mít nákup hotový, kliknete v pravém horním rohu obrazovky na "košík", resp. na šipku vedle ceny. Otevře se Vám obsah Vašeho košíku a pokud je vše v pořádku, zadejte objednat.
- v dalším kroku vyplníte Vaše křestní jméno, telefon a e-mail, to pro rychlý a snadný kontakt mezi námi
- důležitá je název a adresa Vašeho hotelu, na kterou Vám zboží přivezeme
- v kolonce "komentář"napíšete požadovaný termín dodání, případně co Vám v shopu chybí a my se to pokusíme zajistit
- po odeslání objednávky přijde na Váš e-mail potvrzení s obsahem Vašeho nákupu
- v nejbližším možném čase se s Vámi spojíme a domluvíme dodání.
Platba za zboží :
- úhrada probíhá v hotovosti při převzetí zboží
- u objednávek nad 100 euro vyžadujeme zálohu ve výši 30%. U zákazníků, kteří již využili naše služby (doprava z letiště, výlety etc.) zálohu nevyžadujeme.
- pro zálohu si k Vám přijedeme, nebo je možné ji zaplatit bankovním převodem (detaily na vyžádání). Záloha není vratná a bude odečtena z celkové ceny objednávky.
- minimální objednávka je 30 euro. Do výše minimální objednávky nezapočítáváme cigarety a alkohol.
Čas rozvozu zboží :
- distribuci objednaného zboží zajišťujeme ve většině případů do 24 hodin po objednání na adresu, uvedenou v objednávce
- standardní rozvozové dny jsou pondělí až sobota od 10 do 21 hodin. Po dohodě je možné dodání i v neděli a po 21. hodině.
Balení zboží :
- zboží, které vyžaduje chlazení i po dobu přepravy, dodáváme v chladících boxech, které od klientů odebíráme zpět po vybalení zboží
- zboží dodáváme ve velkokapacitních pevných nákupních taškách. V případě zájmu je možné tašky odprodat, cena 0,40 euro/kus.
- zboží dodáváme vždy zabalené v originálním obalu výrobce
- zboží dodáváme vždy čerstvé a v platné záruční době, která je stanovena výrobcem.
Palivový příplatek :-(
- pro lokality Playa del Inglés, Campo International, Meloneras, Maspalomas, El Hornillo, El Tablero, San Fernando, Sonnenland, San Augustin a Pasito Blanco je výše příplatku 3 euro za jeden rozvoz
- pro lokality Puerto Rico, Amadores, Playa del Cura, Tauro, Arguineguín, Patalavaca, Anfi del Mar, Anfi Tauro Golf je je výše příplatku 5 euro za jeden rozvoz
- pro lokality Taurito a Mogán je výše příplatku 7 euro za jeden rozvoz
- pokud si nejste jisti lokalitou Vašeho hotelu, kontaktujte nás
- palivový příplatek připočítáme k ceně vaší objednávky
Reklamace :
- aby mohla být reklamace uznána, musí být zboží zabaleno v neporušeném originálním balení, bez zjevných známek poškození obalu i zboží a musí být dodrženo skladování stanovené výrobcem
- reklamace musí být uplatněna do týdne od dodání, vždy však v záruční době zboží
- reklamaci je nutné podat ihned po zjištění vady telefonicky na číslo +420 702 560 575, případně emailem na grancanariaservis.cz@gmail.com
- o postupu řešení reklamace podáme vyrozumění do 24 hodin od jejího podání
Těšíme se na Vaše nákupy!
Grancanariashop.cz